Euro-150TE Flexy pénztárgép - Forgalmazói tájékoztató
Köszönjük, hogy megtisztelte cégünket bizalmával és megrendelte az Euro-150TE Flexy online pénztárgépet! Reméljük, hogy hamarosan Ön is megelégedett ügyfeleink közé fog tartozni!
Jelenleg 28.000 db Euro-150TE Flexy online pénztárgép működik az országban, minimális meghibásodási aránnyal.
Korábbi e-mailünkben visszaigazoltuk az eBEV-en történt megrendelésének regisztrációját.
A hozzánk tavalyi évben beérkezett megrendeléseket hiánytalanul határidőre leszállítottuk.
Az Ön által megrendelt pénztárgép gyártását haladéktalanul megrendeltük a gyártótól. Mivel alkatrészeket nagy mennyiségben előre nem gyártanak le, ezért a pénztárgépek gyártási határideje 2,5-3 hónap. Ebből adódóan a februártól rendelt gépek leszállítása május közepétől kezdhető el. A kiadási ütemezés a megrendelések sorrendjében történik.
A jelenleg hatályos jogszabály értelmében Önöknek 2014. április 30-ig üzembe kellene helyeztetni az online pénztárgépet ahhoz, hogy az 50.000 Ft-os állami támogatásra jogosultak legyenek. A fentiek miatt az ECR-Trade Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben a jogszabály által előírt határidő nem változik, azoknak az ügyfeleknek, akik az általunk ebben a hónapban kiküldésre kerülő Terhelési értesítőn (Díjbekérőn) lévő különbözeti összeget kiegyenlítik, azoknak az ECR-Trade Kft. az állami támogatás összegét átvállalja, függetlenül a határidőtől.
Hamarosan e-mailben megküldjük a Terhelési értesítőt (Díjbekérőt) azoknak az ügyfeleknek, akiknek még nincs kiegyenlítve a fizetendő összeg. Akik az eBEV-es felületen nyilatkoztak arról, hogy az általuk befizetett előleg, vagy teljes vételár (Alt-Cash, Japan Cash, Patkós Cassa) összegének követelését átengedményezték az államra, és ezt felénk irányították (erről NAV határozat született), ezt az összeget az ECR-Trade Kft. jóváírja és erről előleg számlát állít ki, amely pénzügyi teljesítést nem igényel (ezt postai úton Önöknek megküldjük/megküldtük).
Azok az ügyfeleink, akik már időközben átvették és kifizették a pénztárgépüket, és ilyen előleg számlát kapnak, kérjük, postafordultával visszaküldeni szíveskedjenek, feltüntetve bankszámlaszámukat, és azzal a megjegyzéssel, hogy túlfizetésbe kerültek. Amennyiben viszonteladónk számlázta a pénztárgépet, akkor azzal a megjegyzéssel küldje vissza az előleg számlát, hogy a NAV-nak utaljuk vissza ezt az összeget. Ebben az esetben 2014. április 01-től hatályos kormányrendelet értelmében ezt a követelést egyéni elbírálás alapján, az ügyfelek a NAV-tól, saját adófolyószámlára igényelhetik.
A megrendelt pénztárgépek kiadásának tervezett időpontja 2014. május 15-től 2014. június 30-ig tart. Amennyiben rendelkezik teljes összegre vonatkozó számlával, vagy terhelési értesítőt kiegyenlítő banki bizonylattal akkor kérjük Önt, hogy vegye fel a kapcsolatot azzal a szerviz partner céggel, akivel online pénztárgépét szeretné üzembe helyeztetni és a továbbiakban szervizeltetni. Szervizpartnereink listáját megtalálja weboldalunkon, a következő hivatkozásnál:
http://www.ecr-penztargep.hu/index_elemei/penztargep_szervizpartnereink.htm.
Amennyiben nem szerződött szervizpartnerünkkel állt korábban kapcsolatban, akkor a fent megadott szervizek közül válassza ki az Önnek leginkább megfelelőt. Természetesen a mi szervizünk is rendelkezésre áll abban az esetben, ha nem tud választani partnereink közül, és online pénztárgépét az ECR-Trade Kft-nél szeretné üzembe helyezetni és szervizeltetni.
Az online pénztárgépek beérkezését követően az ECR-Trade Kft. értesítést küld mindenkinek, aki még nem vette át pénztárgépét, hogy mindenki tudjon időpontot egyeztetni a szervizével, a pénztárgép átvételéről.
Eredményes együttműködést kívánva, üdvözlettel:
ECR-Trade Pénztárgép Kft.
1133 Budapest, Dráva u. 5/a.
Tel./fax: +36-1/350-4006, +36-1/239-0534
Fax: +36-1/786-9877
E-mail: ecrtrade@chello.hu
http://www.ecr-penztargep.hu
Skype: ecrtrade