Vásárláshoz, adatkommunikációs szerződéshez szükséges dokumentumok:
- Aláírási Címpéldány
- Cégkivonat vagy
- Egyéni vállalkozói igazolvány (Igazolás) vagy
- Őstermelői Igazolvány vagy
- Non-profit szervezet esetén az alapítást igazoló határozat
- NAV regisztrációs kód
- Személyi igazolvány, lakcímkártya vagy útlevél
- Meghatalmazás ha nem az aláíró jár el.
- Bélyegző
Az adatkapcsolatot a Magyar Telekom biztosítja.
FONTOS: Az alábbi dokumentumok közül minden szerződéshez külön-külön eredeti példány szükséges!
csoportos_beszedesi_megbizas.pdf
Térerő probléma miatt NAV által egyedi mentességgel bíró ügyfeleknek, Egyedi mentességet igazoló NAV határozat szükséges!
Szezonális nyitvatartású üzletek részére, akik a szerződéskötéssel egyidőben kérik a felfüggesztést, Felfüggesztést igazoló NAV által érkeztetett PTGTAXUZ nyomtatvány szükséges.
Használatot segítő dokumentumok:
Videó bemutató:
http://www.youtube.com/watch?v=3uzwUxCSIrw